Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

29 mai 2014

Dessert Table Party Lavinia

Am pregatit aceasta masa dulce in week-end-ul trecut, pentru party-ul aniversar al Laviniei, draga si frumoasa mea nora.

A fost putin complicat pentru ca tot in acel week-end am participat si la un gratar cu prietenii blogeri (Geta, Elena, Adriana, Gabriela, Zamzu si Dana) si le-am sarbatorit si pe soacra si cumnata mea (doua Elene), pentru care am pregatit cate un tort. Torturile au fost identice, cu ciocolata si capsuni, dar din  criza de timp delicioasele de ele nu au apucat sa vada obiectivul foto.

Sa revenim la masa dulce a Laviniei. Toate prajiturelele au fost preparate cu multa, multa dragoste, asa ca Lavinia a avut parte de o aniversare fericita alaturi de colegii ei.

Meniul a constat din::
a) mini cupcakes double chocolate cu glazura din fondant

b) mini cupcakes cu capsune si glazura de ciocolata cu aroma de capsune si decor fluturasi din fondant

c) cake pops cu portocale si glazura de ciocolata cu aroma de afine
d) cake pops cu capsune si glazura de ciocolata cu aroma de capsune

e) mini eclere cu crema tiramisu si glazura de ciocolata cu aroma de afine si floricica din fondant (pe care le puteti vedea in imaginea cu masa intreaga, de la inceputul postarii)
f) mini eclere cu crema de vanilie si glazura de ciocolata cu aroma de capsune si floricica din fondant


g) biscuiti cu ciocolata



Feedback-ul a fost: wow!

Astept si impresiile voastre iar, daca doriti si retetele, nu ezitati sa le solicitati.

Mult spor si voie buna va doresc tuturor!



7 comentarii:

Bianca spunea...

Imi fac cu ochiul biscuitii cu ciocolata, imi par ca niste mini banuti. Culori vesele in acest party.

Unknown spunea...

SI MIE! ASTEPTAM RETETELE:)

Micul spunea...

Acum vad si eu minunatiile astea.
Arata superb si cu siguranta ca la un moment dat iti voi cere retetele.
Nu mai spun lma norei tale, ca e tardiv, dar iti urez o seara faina.

omlet spunea...

Looks amazing!

Unknown spunea...

de o vesnicie vreau reteta de biscuiti de ciocolata si nu stiu cum sa fac sa o primesc!mi-am prins urechile in IT...:( te roooooog frumos !vreau si eu de sarbatori sa le fac o bucurie alor mei! Urmaresc de mult blogul tau si e mInunat. Nu reusesc sa gasesc nicaieri retata ta de biscuiti. Toate pe care le-am incercat sunt minunate! multumesc

Dana2dor spunea...

Draga Maria, astazi imi voi face timp sa pun reteta de biscuiti de ciocolata.
Ma bucur ca ai incercat retetele mele si ti-au placut.
Fii pe faza, caci voi reanima blogul cu retete noi de sarbatoare.

Anonim spunea...

Foarte frumoase prajiturile pun pariu ca sunt super delicioase. O rețetă de cake pops se poate? Mulțumesc

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase