Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

18 martie 2013

Ieri a fost ziua mea....


Ieri a fost ziua mea... vremea n-a fost nici prea buna, dar nici rea... insa dragostea si prietenia ce mi-au fost demonstrate de cei din jurul meu, rude, prieteni reali si prieteni virtuali, m-au coplesit de-a dreptul.

Multumesc si pe aceasta cale tuturor celor care si-au rupt din timpul lor si mi-au transmis mesaje de felicitare. Marturisesc ca nu m-am asteptat la un numar atat de mare.

N-am sa intru prea mult in detalii si, de data asta, nu am sa postez imagini cu meniul aniversar, insa am sa ma laud cu primul tort primit cadou de ziua mea. Si nu orice tort, un tort deosebit, lucrat cu maiestrie de prietena mea Viorica Dinu, una dintre cele mai talentate, daca nu chiar cea mai talentata modelatoare in pasta de zahar din cate cunosc.

Multumesc mult, Vio, te pup dulce, precum tortul tau, si am sa te rasplatesc cu o imagine elocventa a impactului pe care l-a avut darul tau asupra frumoasei mele nore.


Si o imagine cu cele mai frumoase flori (naturale) pe care le-am primit. Sunt de la copiii mei dragi, buni si frumosi.


Va doresc tuturor sa aveti zile frumoase precum a fost pentru mine cea de ieri!


18 comentarii:

speranta spunea...

LA multimulti ani!!!!sanatate si numa impliniri pop. super tortu de gust nu mai zic felicitari.o sapta.faina

Daniela Addario spunea...

La multi ani, draga Dana ! Viata lunga, sanatate, fericire si bucurii, alaturi de cei dragi, iar pe noi sa ne incinti mereu cu minunate retete ! O calda imbratisare !

Lissa's Cakes spunea...

La multi ani cu bucurii ,sanatate si multe impliniri.
Tortul e superb.

Carmen spunea...

La Multi Ani!cu multa,multa sanatate,fericire,impliniri!

Dana2dor spunea...

@ Multumesc, Speranta! Pup si eu!

@ Multumesc, Danielutza draga! Sa dea Domnul! Te imbratisez si eu cu drag!

@ Pup Lissa draga si multumesc de urari, asa este, tortul a fost superb si delicios!

@ Multumesc de urari, Carmen! Pup cu drag!


Postolache Violeta spunea...

La multi ani!

Mariana spunea...

La Multi Ani !

pansy spunea...

Frumos tortul,frumoasa si nora dar tu esti minunata !Inca o data la multi ani !

Dana2dor spunea...

@ Multumesc Caietul cu retete!

@ Multumesc Mariana!

@ Esti o scumpa, draga Geta! Multumesc de urare!

fimere spunea...

ton gâteau d'anniversaire est magnifique et surement succulent joyeux anniversaire
bonne journée

Dana2dor spunea...

Le gâteau était délicieux vraiment, Fimere! Je vous remercie beaucoup et je vous embrasse!

yaya6 spunea...

la multi ani cu sanatate ,scuza intarzierea...

Dana2dor spunea...

Multumesc, draga mea!

Iuliana spunea...

Frumos tort. Banuiesc, si delicios.

Cezara spunea...

La multi ani! si MULTA sanatate...

Torturi botez spunea...

Superb tortul. Foarte elegant.

Mediator Bucuresti spunea...

La multi ani !

Petru spunea...

La multi ani ! Frumos tort !

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase