Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

02 noiembrie 2013

Cupcakes de Halloween: witches, monsters, ghosts, bugs


Bine v-am regasit, dragii mei!

Dupa o luuuuunga absenta, iata ca am revenit.
Iar pentru ca revenirea mea sa fie primita de voi cu bucurie, m-am gandit sa va incant cu cateva imagini ale ultimelor mele realizari.

Desi nu sunt fan Halloween, am fost invitata sa fac niste copii fericiti. Sper ca am reusit. Voi ce credeti?

Comestibile 100%, aceste cupcakes au fost si deosebit de gustoase. Ca baza am folosit reteta de cupcakes de aici.

Witches Cupcakes




Monsters cupcakes


Baby ghosts Mini cupcakes


Little bugs Mini cupcakes



Daca v-au placut si voua, m-as bucura tare sa-mi lasati impresiile voastre printr-un comment.

Va pup si va urez un weekend excelent in continuare!

12 comentarii:

Boabe de Cafea spunea...

Vai ce frumoase sunt! :) Copilasii cred ca au fost foarte fericiti.

Doina spunea...

Ma bucur ca ai revenit. Mi-au lipsit retele tale minunate iar aceste briose sunt spectaculoase si probabil deosebit de bune.

adriana gherman spunea...

Bine ai revenit Dana! Brioşele tale sunt sigură că au fost pe gustul copiilor. Ca de obicei, reţetele tale sunt minunate.

Laura Nechita spunea...

Sunt absolut senzationale. Nici eu nu sunt fanul acestei sarbatori, insa apreciez tot ce e facut cu bun gust! Sunt convinsa ca cei mici au fost incantati! Felicitari! >:D<

Daniela Addario spunea...

Bine-ai revenit, Danuta ! Superbe toate cupcakes-urile... Felicitari ! Pupici si te astept cu multe retete delicioase !

Liana10 spunea...

Ce ma bucur ca ai revenit cu dulciurile astea de groaza...adica minunate!! Sunt extraordinare!! Si eu am facut cateva retete de Halloween si fiul meu a fost foarte fericit, mai ales ca am dat si o mica petrecere.Un copil fericit=o lume mai buna, indiferent de motiv, sarbatoare, religie etc.
Sa nu mai pleci, te rugam :*

Dana2dor spunea...

@ Daaaa, Boabe de cafea, copilasii au fost super incantati...

@ Multumeeeesc Doinita,ce frumoase cuvinte! Da, eu asa le fac,sa fie si deosebit de gustoase, ca sa creez dependenta :))

@ Bine te-am regasit,Adriana, si multumesc pentru apreciere :)

@ Multumesc tare draga Laura!

@ Bine te-am regasit, Danielutza!!! Te imbratisez cu drag si iti promit surprize culinarte placute :)

@ Te pup Liana! Asa este. Cand vezi un copil fericit iti umple sufletul!
Promit sa nu mai plec... cel putin nu pentru o perioada atat de lunga :)


pansy spunea...

Ce nostime sunt ! Ma bucur ca ai revenit in forta!

Dana2dor spunea...

Te pup, Geta! Desi au fost tare migaloase, m-am distrat tare cand le-am facut si mi-am dorit sa culeaga zambete.
Da, si eu ma bucur ca am revenit :) si sper sa va pot incanta cu noi surprize dulci pentru Craciun.

Laura @ Transylvanian Kitchen spunea...

Foarte faine!

Bucuresti servicii spunea...

Mare talent

Aurica spunea...

foarte reusite si cred ca la cat de bine arata au si un gust delicios si apetisant pe care copiii si nu numai o sa il adore si vor devora cupcake-ul dintr-o muscatura, o idee foarte buna, bravo pentru ele :)

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase