Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

28 noiembrie 2009

Cupcakes "Friendly aliens"

Acesta reteta de cupcakes superpufoase pe care le-am numit "friendly aliens" face parte din Meniul meu de Halloween "O cina cu extraterestri", alaturi de Oua umplute "de groaza" si Supa de rosii "inimi insangerate".

Iata ce am folosit:

pentru briose: 115g unt moale (la temperatura camerei), 130g zahar (eu am folosit pudra), 3 oua, 200g faina si 100g amidon alimentar Gustin de la Dr.Oetker, 1 pliculet praf de copt, un praf de sare, 100ml lapte, doua linguri cacao si arome: coaja de lamaie, portocala, zahar vanilinat;
pentru decor: un plic Gazura pentru prajituri, 2-3 linguri lapte rece, colorant alimentar, jeleuri, ciocolata topita.

Si cum se procedeaza:

Se mixeaza untul moale cu zaharul pana devine o crema spumoasa.In continuare se renunta la mixer si se amesteca ingredientele usor, cu lingura de lemn.
Se adauga oualele pe rand, unul cate unul, pana se incorporeaza complet, apoi aromele si faina amestecata cu praful de copt iar apoi laptele amestecand cu grija si cacaoa.
Se pregateste tava de briose cu hartiile speciale, apoi se toarna amestecul in forme si se introduce in cuptorul preincalzit la 180 grade C pentru 15 minute.

Intre timp se pregateste glazura conform instructiunilor de pe plic si se imparte in doua parti inegale, 1/3 si 2/3 din compozitie, in boluri separate.

Cantitatea mai mica, de 1/3, se pastrteaza alba, iar cea mai mare, de 2/3, se coloreaza verde cu colorant alimentar pe care l-am gasit la Real.

Se topeste apoi ciocolata pe bain marie si se introduce intr-un pos (sau cornet din hartie).

Se scot briosele, se lasa sa se raceasca si de decoreaza dupa plac...

Iata cum i-am decorat eu:
am decupat gura alienilor, cu ajutorul cutitului, ca in imagine:


am uns cu glazura alba partea interioara a gurii:

am uns restul capului cu glazura verde, am spritzat ochii mai intai cu glazura alba, apoi am aplicat cate o picatura de ciocolata neagra, am atasat limba, taiata dintr-un jeleu rosu:

apoi am facut niste neguleti, puncte din ciocolata (aici m-am cam grabit si s-au prelins putin...):

si iata rezultatul, o armata de aliens, deosebit de friedly :)

... noi n-am prea fost friendly, pentru ca.... i-am mancat!!!!

8 comentarii:

Momo spunea...

ce frumoasa prezentare!

VertAnge spunea...

Ce simpatici sunt extraterestii tai prietenosi! :) Foarte interesanta ideea!

Dana2dor spunea...

@ Multumesc, VertAnge :)

@ Buna Alison :) Multumesc de vizita si apreciere :)

Unknown spunea...

Felicitari, Dana! Mie mi-au placut de cand le-am vazut in concurs! Tare fain ti-a iesit meniul asta haios!
Pooop!!!

Alexandrina spunea...

Foarte ingenios! Felicitari!!

Irina spunea...

Dana, excelenta ideea, mi-a placut foarte mult!

Dana2dor spunea...

@ Multumesc, Alexandrina!

@ Multumesc, Iulia! Ei, m-am gandit sa-i postez si pe blog, sa-i vada toti "oaspetii" mei :), nu-i asa? Puuup si eu!

@ Multumesc, Irina :)

Anonim spunea...

Ai un blog extraordinar si niste retete fantastice. Felicitari!

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase