Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

13 aprilie 2012

My KitchenAid


Incep prin a va ura Sarbatori Pascale pline de lumina si pace, dragoste si intelegere alaturi de cei dragi voua.

Si pentru ca am dat cam rar pe aici in ultimul timp, chiar daca si motivat, am a va face cunoscute o multime de evenimente, care mai de care. Sa incepem, deci cu primul:

Dupa cum cred ca ati observat deja (datorita bannerului carusel aparut de curand in template-ul blogului) de ceva timp am inceput o colaborare de lunga durata cu Bilancia, una dintre cele mai importante companii din Europa care activeaza in sectorul distributiei de utilaje si accesorii pentru industria ospitalitatii.

Puteti intra in showroom-ul companiei dand un click pe banner ori pe imaginea mixerului KitchenAid aflat in coloana din dreapta si veti lua cunostinta astfel de ofertele si promotiile companiei Bilancia aflate in desfasurare.

Ce pot sa va spun este ca de fiecare data cand am intrat in acest showroom-magazin, am gasit produse extrem de utile, de calitate superioara, unele dintre ele la preturi chiar foarte bune, mai ales ca prin politica de marketing compania vine permanent cu numeroase discount-uri si oferte speciale.

Ei, si ca sa nu mai lungesc vorba, am sa va fac acum cunostinta cu noul meu prieten, mixerul KitchenAid, intrat in bucataria mea datorita acestei colaborari. L-am numit prieten, deoarece nu-i deloc complicat si nu-ti trebuie mult timp sa simti ca-i al tau. Toata informatia tehnica de care ai nevoie se rezuma la: parghia de reglare a vitezei, parghia de blocare a carcasei motorului si de ridicare a capului inclinabil si cele trei tipuri de palete: tel plat, tel de sarma si carlig de aluat, pe care le schimb dupa nevoie.

Mai jos va ofer doar cateva imagini cu Fiara Rosie inca "neprihanita", urmand sa va povestesc cum decurge relatia noastra, pe masura ce o voi pune la lucru. Deci, da? Stati pe aproape!
imaginea de sus cu telul plat...

imaginea de sus cu telul de sarma... si cea de jos, cu carligul de aluat.

Inca o data, Sarbatori Pascale fericite, va doresc tuturor.

2 comentarii:

Edith spunea...

Dana, iti doresc o colaborare lunga si fructuoasa cu cei de la Bilancia.
KA-ul tau este superb, sa il folosesti sanatoasa si cu spor.
Si bineinteles sa ne arati si noua minunatiile pe care o sa le faci cu el! :)

Dana2dor spunea...

Multumesc, Edith! Abia astept si eu sa-mi fac timp si sa-i mai dau de lucru :)

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase