Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

02 iunie 2009

Traistute cu ciuperci


In we trecut m-am distrat putin pe tema clatitelor, asa ca iata ce am produs:

Pentru 6 clatite avem nevoie de:
2 oua, 150ml lapte,30g unt, 200g faina, 50g telemea rasa, cateva fire tocate de marar.

Pentru umplutura avem nevoie de:

200g ciuperci feliate inabusite in doua linguri de ulei de masline si doua fire de ceapa verde tocata, doua oua fierte tare decojite si feliate, 20 masline fara samburi taiate jumatati, 200g sunca taiata cubulete, 200g telemea rasa, 6 linguri smantana sau iaurt.


Clatitele le-am preparat astfel:

Am pus la incalzit laptele cu untul pana s-a topit, fara sa dea in clocot, apoi l-am lasat la racit.
Am batut cele doua, apoi am adaugat faina si laptele in fir pana la incorporare completa, am adaugat branza telemea rasa si mararul tocat.
Am copt clatitele pe ambele parti in tigaia teflonata si le-am asezat una peste alta ca sa-si pastreze temperatura.

Am pregatit umplutura astfel:

Am inabusit ciupercutele taiate impreuna cu firul de ceapa tocat in doua linguri ulei de masline, am adaugat sare, piper, apoi le-am lasat la racit.
Am fiert doua oua tari, le-am decojit si le-am feliat.
Am ras telemeaua, am taiat maslinele jumatati si am pregatit borcanul cu smantana.

Apoi am trecut la umplut astfel:

Am uns mijlocul unei clatite cu o lingura de smantana, am adaugat ciupercutele inabusite, apoi sunca taiata, maslinele, felii de oua si o lingura de telemea rasa.


Am strans apoi clatita ca pe o bocseluta si am legat-o cu un fir de patrunjel verde, asa cum se vede in imagine.


Le-am asezat pe un vas de servit si am decorat cu frunzulite de patrunjel verde.


Ne-a placut tare mult acest aperitiv :) si ca aspect si ca gust.

22 de comentarii:

Barbara Bakes spunea...

Such a gorgeous presentation!

Nina spunea...

"Traistuta cu doi bani" hahaha...povestea pe care foarte vag mi-o aduc aminte; dar Traistutele tale aparitiv sint de $2 bucata...cam asa s-ar vinde aici asa ceva, poate mai mult chiar! Super gustos si prezentare excelenta!
Bravo Dana; deci la tine pot sa maninc bine plus merg si in excursii cu tine; nu sint pretentioasa! :))))
XO, Nina, pe curind!

Gabriela Cara spunea...

Simpatice foc traistutele, umplutura cu ciuperci este delicioasa! Danutza scumpa, pentru toate delicatesurile pe care la faci, te cadorisesc cu un nou premiu. Te pup si te astept!

Lissa spunea...

Ce frumoase traistute ai facut Dana,foarte bine arata!
Am facut si eu odata tot din clatite si umplute cu carne ..nu m-am gandit sa leg cu patrunjel,ce buna idee ai avut,eu am legat cu fir de ceapa si atata m-am chinuit ha ..ha..se rupea ceapa..dar pana la urma le-am dat de cap.
O zi buna ,te pup!

Dana2dor spunea...

Hello, Barbara.. thanks for visiting!

Dana2dor spunea...

Nina, draga mea, m-ai convins :):) Hai sa punem de-o afacere cu traistute :)
Multumesc de vizita si de cuvintele frumoase.
Pup si pe curand!

Dana2dor spunea...

Te pup Gabitzaaaa :)
Multam de premiu, acu' vin sa-l ridic!
Pup familie frumoasa!

Dana2dor spunea...

Draga Lissa, si eu m-am cam chinuit, pana sa-i dau de capat.
Apoi am descoperit ca pot sa patrund cu firul de patrunjel prin aluat si asa nu se mai misca in sus si in jos.
Dar chinuisem deja clatitele pana mi-am dat seama :)
O zi excelenta iti doresc!

Nina spunea...

Dana, Dana...tot eu vin sa vad ce ai raspuns; este mai usor pentru mine de venit la tine ca nu am nevoie de viza...ori tu vii doar incognito...
ha ha...pe curind!
pa pa...XO

Nina spunea...

hahahahaha....tocmai am plecat de la tine si am gasit mesajul tau, merci mult; m-am bucurat sincer de mesaj!
Ti-am adus mere coapte...unde le pun?
hahaha...
xo

diamond spunea...

arata excelent, un super aperitiv :D

Dana2dor spunea...

Hahaha, multumesc de mere, Nina!
Mmmmm, ce delicioase sunt!
Mai pastrez unul si pentru gustarea de dupa-amiaza!
Sa nu le vada sotul meu ca le vrea el pe toate :):):)
Te imbratisez cu drag,
Dana

Dana2dor spunea...

Bine ai venit, Diamond :):)
Multumesc de vizita si comment!
O zi excelenta!

Edith spunea...

Frumoaase :) Foarte faina ideea!

Bianca spunea...

O super idee de umplutura pentru clatite, prezentarea de nota 10. Cred ca vreo 3-4 mi-ar trebui odata de pofta ce mi-e :)

Alecsandra spunea...

Doamne, ce frumoase sunt! Nici nu iti vine sa le mananci, dar cred ca au fost asa gustoase...; nu-i nicio problema, pentru ca in wk le voi face sigur; sa iti zic insa, ca duminica am gatit ciupercutele cu pui la cuptor, dar si prajitura cu branza de vaci si stafide, care a iesit dementiaaalaaa! A iesit intocmai ca in imaginile tale! Ne-am lins pe degete! Pupicei multi!!

adriana gherman spunea...

Or fi tare gustoase "traistutele" tale. Merita premiate! Te asteapta doua premii la mine pe blog. Numai bine!

Momo spunea...

ingenioase si delicate in acelasi timp,o idee de artist,of course...sunt incintata sa le privesc,felicitari!

Dana2dor spunea...

@ Multumesc de vizita si apreciere, Edith!

@ Asa este, Bianca, mie imi plac teribil ciupercutele si am mai incercat o budincuta de clatite cu ciuoerci, asa ca stiam gustul, dar traistutele sunt si nostime pe deasupra.

@ Sa le incerci, Alexandra, ca sunt tare bune. Dar sa faci destule, pentru ca se vor papa foarte repede :)

@ Multumesc, Nana! Esti tare draguta! Voi trece cu siguranta sa le ridic :):) Pupicei!

@ Multumesc, Alison! Ce frumoase cuvinte :):) Meriti o traistuta, ba chiar doua :):) daca ma gandesc bine!
Pup si o seara excelenta!

Carmen spunea...

Totul e la superlativ!
Felicitari!N-am stiut la care din clatite sa ma opresc;asta mi s-a parut cea mai draguta,ca de inghitit,am inghitit(in sec!!!)la toate!

Dana2dor spunea...

Multumesc, Carmen!
Sunt dragute, dar sa stii ca sunt si gustoaaaase :)

george the greek spunea...

Stim cu totii ca grecii sunt gurmanzi adevarati!!!De aceea doamna va propun sa vizitati siteul Comunitatii Elene din Brasov http://www.elkibv.ro unde va asigur ca veti gasi la sectiunea retete ceva deosebit!Sunt retete traditionale grecesti facute din pasiune de catre noi in fiecare clipa a vieti noastre!daca preparati vreo reteta va asteptam sa puneti pe blog niste poze sa vedem cum v-a iesit:) Pofta buna!

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase