Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

28 mai 2009

Frigarui de pui cu ciuperci


Duminica trecuta am sarbatorit doua Elene, pe soacra-mea si pe cumnata-mea.
Petrecerea a fost amenajata tip pic-nic, cu gratare, bere, dar si un tortulet preparat de mine special pentru cele doua sarbatorite.

Pentru ca de data asta nu am mai stat cu aparatul pe tot ce misca, am pierdut din vedere sa fotografiez vedetele petrecerii, frigaruile din pui cu ciuperci, asa ca le-am reprodus in timpul saptamanii, de data asta fripte la gratarul aragazului.

Iata si reteta mea:

Pentru patru frigarui am avut:

O casoleta pulpe de pui dezosate si fara piele (cca 600g), o casoleta ciupercute champignon (cca 500g), un ardei gras rosu mare, sare, piper, usturoi, mix de arome pentru carne de pui.

Cum am procedat:

Am spalat bine pulpitele de pui, apoi le-am taiat cubulete potrivite si le-am asezat intr-un bol. Am presarat sare, piper, usturoi (eu am folosit granulat) si mix de arome pentru carne de pui, si am amestecat bine-bine, apoi am dat bolul la rece.

Ciupercutele le-am spalat bine si le-am scos piciorusele, apoi le-am pus intr-un bol, le-am uns cu putin ulei de masline si am presarat sare.

Ardeiul gras l-am spalat, l-am taiat in doua si l-am curatat de seminte, apoi l-am taiat patrate cu latura de cca 3-4 centimetri.

Avand pregatite toate acestea, am scos tepusele si am inceput sa insir pe ele cubulete, in aceasta ordine: ardei gras, pui, ciupercuta, iar ardei gras, pui, ciupercuta, si am terminat cu o ciupercuta.

Am incins cuptorul, am pus frigaruile pe gratar si o tava cu apa dedesubt ca sa se scurga grasimea in ea si sa nu se arda.

Si iata ce frumusete de frigarui au iesit:

si dupa ce ca sunt asa frumoase, sunt si perfect sanatoase:

Sa aveti pofta!

Niciun comentariu:

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase