Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

20 mai 2009

Episoade noi cu Maya

Maya, adulmecand "soricelul"....


Ia sa vad, daca ma fac ca dorm, "soricelul" face vreo miscare?


Mai bine stau aici, sa vad ce se mai intampla...


Am obosit tot asteptand sa se intample ceva... asa ca mai bine trag un somnic...

Va urma...

7 comentarii:

Unknown spunea...

Doamne cat e de scumpica! Imi vine sa o pap!

Bejenaru Gabriela spunea...

am crezut ca numai a mea sta la calculator dar a ta o adevarata profesionista,si e foarte frumoasa.

Momo spunea...

vad ca pisicutei tale ii cam place virtualul,numai pe acolo isi gaseste drum si loc...este draguta tare,de o vad baietii mei,mari iubitori de pisici,iar facem negocieri de adoptie...:))

Dana2dor spunea...

Si mie imi vine sa o pap cateodata, Iulia, iar uneori imi pare rau ca n-am papat-o :):)
Uneori este asa tandra si iubitoare, iar alteori nu te lasa sa o atingi si face tot felul de fitze de parca ea e printesa si noi niste "nimeni" :)

Dana2dor spunea...

Da, Gabriela, ea trebuie sa fie in centrul atentiei si daca eu lucrez ea vine langa mine si staaaaa asa ca proasta si se uita ce fac. Iar cand plec, repede imi ia locul.

Dana2dor spunea...

Asa este, Alison! Ii place pe birou sau oriuunde ma asez sa lucrez.
E frumusica tare dar, din pacate, nu poate face puiuti :(

RuxandraL spunea...

Imi place foarte mult blogul tau!
Te-am adaugat in lista mea. Daca vrei viziteaza-ma si tu si adauga linkul meu.
Bafta!
"Dulapul Vintage":
http://ruxandravintage.blogspot.com/

Am si eu un motan superb pe care-l cheama Antonio! Am sa-ti trimit poze.Il iubesc enorm!

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase