Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

03 martie 2009

Crap la cuptor cu garnitura de cartofi natur

Asa cum v-am promis am revenit cu reteta pentru Crap la cuptor cu garnitura de cartofi natur, preparat din meniul de Martisor.

Iata ce am folosit:
doua rondele maricele de crap romanesc proaspat, o ceapa rosie, un morcov, un ardei gras verde, o lingurita usturoi granule, sare, cateva boabe de piper, 3 frunze de dafin, 2 linguri ulei de masline, o cescuta de vin alb, o jumatate de lamaie feliata si sucul de la cealalta jumatate si o lingurita arome pentru preparate din peste.

Cum am procedat:
Am spalat bine rondelele de peste, apoi le-am uscat cu un prosop de hartie.
Intr-o farfurie intinsa am amestecat o lingurita de sare, o jumatate lingurita piper, o lingurita granule de usturoi si doua lingurite arome pentru preparate din peste.

Am uns rondelele de peste cu ulei de masline si le-am tavalit prin mixul de arome apoi le-am asezat intr-un vas termorezistent.
Am turnat deasupra o cescuta de apa si am presarat peste rondele ceapa, morcovul si ardeiul gras si o jumatate de lamaie taiate rondele, zeama de la o jumatate de lamaie, vreo 10 boabe de piper si 3 frunze de dafin.

Am introdus vasul in cuptorul incalzit pentru 15 minute, dupa care am mai turnat deasupra o cescuta de vin alb si am mai lasat 10 minute.

Intre timp am pregatit cartofii.
I-am spalat, curatat si taiat cuburi potrivite, apoi i-am fiert in apa cu putina sare.

Dupe ce au fiert, i-am scurs de apa si i-am asezat intr-un bol si am presarat peste ei patrungel verde tocat.

Mod de prezentare: o bucata de peste iar alaturi cartofii natur cu fulgi de patrunjel verde.

Din pacate, n-am mai avut timp sa fotografiez nici vasul scos din cuptor si nici farfuriile, pentru ca ai mei asteptau cu nerabdare sa devoreze preparatele!

3 comentarii:

Dana2dor spunea...

Multumesc, Sorina!
Si tie o primavara minunata:)

Anonim spunea...

Dana, daca nu pun vin, are ceva? Sau pot inlocui vinul cu ceva fara alcool?? As vrea sa incerc reteta, dar fara sa ii stric farmecul si mi-e teama ca se pierde farmecul daca nu o fac exact cum ai scris tu! :-)

Dana2dor spunea...

Nu se pierde prea mult, daca nu pui vin. Poti sa pui zeama de la o lamaie in locul vinului si va iesi sigur foarte bun.

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase