Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

22 octombrie 2008

Salata de fructe


Meniul pentru Party cu fitze s-a incheiat cu o salata de fructe.

Ce am folosit:
un borcan compot de piersici
o cutie compot de ananas
o cutie coctail de fructe tropicale
o cutie compot de caise
4 fructe kiwi
3 portocale
2 banane
100ml Martini alb
500ml frisca lichida
15 cirese confiate

Cum am procedat:
Am deschis conservele si am separat fructel de sirop, pastrandu-le pe fiecare in boluri diferite.
Am pregatit o solutie gelatinoasa din sirop de fructe cu 2 pliculete de gelatina de la dr. Oetker astfel: am pus gelatina intr-un bol si am adaugat 3 linguri de sirop de la fructele din compot.
Am pus intr-un vas sirop - o cana de 250ml - si l-am incalzit. Apoi am adaugat cateva linguri din siropul cald in bolul cu gelatina diluand-o usor apoi am rastrunat-o in vasul mare amestecand continuu la foc moale.
Am luat vasul de pe foc inainte sa dea in clocot si am racit continutul punand vasul intr-un alt vas cu cuburi de gheata si amestecand continuu pana s-a racit.
Am curatat fructele crude, kiwi, portocale si banane, si le-am pus feliate in boluri diferite, apoi am turnat cate putin sirop gelatinos peste ele ca sa le pastreze aspectul proaspat.

Am pregatit apoi bolurile pentru servit si am asezat felii si cubulete de fructe in ele in asa fel incat sa fie din toate fructele. Nu le-am taiat foarte mici ca sa nu se terciuiasca. Am pus apoi cate o lingurita de Martini alb. Am lasat in fiecare bol cca 5ml de la buza liber, pentru frisca si decorul final.


Am batut apoi frisca si am spritat peste fructele din toate bolurile, apoi am decorat dupa inspiratie. Aici m-a ajutat si sotul meu :).


Am reusit sa pozez doua boluri pe care le-am pastrat in frigider special pentru voi, ca sa vedeti ce faine au iesit.

Sper sa va placa!

3 comentarii:

Anonim spunea...

Pozele sunt din revista, nu-i asa?

Dana2dor spunea...

Da, Anonimule, sunt din revista "Clipe dulci si parfumate" pe care cu onoare o conduc si o editez :)

catkitchen spunea...

poze minunate si un blog plin de minunatii , bravOOO!!!!

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase