Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

27 septembrie 2008

Cosulete cu oua si branza

Reteta e din showul Rachel Ray, dar am modificat-o putin si am pregatit-o astazi la micul dejun.

Avem nevoie de:
o cana si jumatate malai - eu am pus doua cani
2 cani apa sau lapte - eu am pus un litru apa
cateva linguri parmezan (optional) - eu am pus 3 linguri smantana
4 oua, sare, piper, boia (daca sunt pentru cei mici, nu folositi picanteriile!)
100g branza (eu am pus de burduf, dar daca le preparati pentru cei mici e f.bun casul)
putin carnat afumat taiat cubulete, optional
200g smantana
Mie mi-au iesit 7 cupe, 4 cu ou si 3 cu branza si bucatele de carnat.

Mod de preparare:
Se prepara o mamaliga din malai si apa/lapte si putina sare. Ca sa nu se faca cocoloase eu pun malaiul in apa de la inceput, cand e apa rece si amestec continuu pana e gata. Cand granulele de malai s-au umflat bine si mamaliga se desface de pe peretii vasului stingem focul si punem smantana sau parmezanul si omogenizam.

In tava de muffins ungem formele cu unt sau margarina si punem mamaliga folosind o linguita pe care o inmuiem in apa rece ca sa nu se incarce. Formam cu lingurita in mijlocul fiecarei forme cu mamaliga adancituri pe care le umplem cu cate un ou sau cu branza si cubulete de carnacior.

Atentie! Eu am spart ouale separat , am pus la inceput galbenusele si am adaugat cu lingurita putin albus. Daca se rastoarna oul integral, se va prelinge afara din cupe. Se presara deasupra sare, piper, boia.
Se da la cuptor pana ce oul e facut iar cele cu branza au prins o crusta aramie.
Se scot cupele din forme ajutandu-ne de un cutit pe care-l trecem pe langa cupa sa se defaca de pe peretii formei.
Dupe ce le-am asezat in farfurii le-am decorat cu smantana.


Pofta buna!

Un comentariu:

Mari spunea...

Astazi cautand niste idei pentru aperitive, am ajuns si pe blogul tau.
Cred ca e o idee buna sa fac cosuletele cu ou si branza!
Dar mai fac sapaturi!
Felicitar!

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase