Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

17 august 2008

Tort de vanilie cu fructe

Acest tort l-am facut pentru prietena mea, Miki, de ziua ei.

Pentru blat ai nevoie de: 5 oua, 5 linguri zahar, 5 linguri faina, 3 linguri ulei, un fir de sare, coaja rasa de la o lamaie, un plic zahar vanilinat.
Pentru crema ai nevoie de: 2 plicuri budinca/sarlota de vanilie, 300 ml lapte (2/3 din cantitatea indicata pe plic),4-5 piersici proaspete sau din compot, 4-5 kiwi.

Mod de preparare:
Am preparat blatul si l-am lasat sa se raceasca.
Apoi am pregatit budinca/sarlota conform instructiunilor de pe plic, dar am adaugat numai 2/3 din cantitatea de lapte indicata. Trebuie sa va uitati pe plic sa vedeti daca trebuie sa mai adaugati zahar sau nu.
Am turnat sarlota calda intr-un bol si am lasat-o sa se raceasca.
Eu am grabit racirea punand bolul in chiuveta in care am lasat sa curga apa rece si am amestecat continuu pentru a nu face crusta.
Am taiat fructele (scurse bine de zeama) cubulete si le-am introdus in crema, lasand cateva pentru ornat.
Pentru insiropare: am folosit sucul de la compotul de piersici in care am mai pus sucul de la o jumatate de lamaie.
Am taiat blatul in doua felii, am aseazat prima felie, am insiropat-o, am intins crema si apoi urmatoarea felie pe care am insiropat-o si am mai aseazat inca un rand de crema.
Am ornat cu felii de piersici si kiwi si frisca.
Este foarte racoros, potrivit zilelor caniculare de vara, iar prietena mea a fost surprinsa si incantata.

Petrecerea a avut loc la Excalibur, un local cu specific medieval din Bucuresti.

Iata cum isi prezinta amfitrionii localul:
Ati visat vreodata sa mergeti la un restaurant si sa mancati in stil salbatic, liber, fara cutit si furculita? Sa luati halca de carne cu mana si sa muscati din ea? Ei bine acest lucru este posibil, pt ca restaurantul "Excalibur, Locul Cavalerilor", face intoarcerea in timp, in vremea in care domnitele si cavalerii, inclusiv regii, se ospatau dupa convienentele epocii.

Au fost comandate doua platouri: La masa Regelui si Gustarea Cavalerului (pe cel din urma am reusit sa-l imortalizez inainte sa fie devorat).

Restaurant Excalibur

Niciun comentariu:

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase